19 Ekim 2013 Cumartesi

Ben de özledim dizisi 1. bölüm hd izle 25 Ekim 2013

http://img-cdn.startv.com.tr/Photogalleries/7433/33009.jpg?v=41527,6867527431Ben de Özledim, Eflatun Film tarafından yapılıp Star TV'de Çok yalnızım, n'olur dağılmayın lan! sloganıyla yayınlanan komedi türündeki Türk televizyon dizisi. Başrollerini Ali Atay, Serkan Keskin ve Osman Sonant'ın paylaştığı, oyuncuların, yayından kaldırılan ve 3 sezon boyunca TRT'de yayınlanan fenomen dizi Leyla ile Mecnun'dan sonra yaşadıklarını anlatır. Dizi hakkında ilk duyuru 4 Eylül 2013 tarihinde, dizinin yapımcısı Funda Alp tarafından resmi Twitter hesabında yapılmıştır.[1]

Ben de Özledim, Bir zamanlar izlenme rekorları kıran Leyla ile Mecnun dizisi yeni ismi kanalı ve tarihi belli oldu. Ben de Özledim'in İşte dizinin ayrıntı ve detayları. Ben de Özledim Bir zamanlar izlenme rekorları kıran Leyla ile Mecnun dizisi yeni ismi kanalı ve tarihi ile merak konusu olmuştu. İşte dizinin ayrıntı ve detayları.Ben de Özledim fanları dizinin yeni ismi ve tarihini merak ediyordu ve en sonunda belli oldu be ilk fragmanı yayınlandı. Ben de Özledim'in yeni kanalının Star tv ve ismininde Ben de Özledim olacağı kesinleşmiş bir durumda. Dizinin başlama tarihini 25 Ekim Cuma Ben de Özledim daha fazla izleyici çekeceğe benziyor şimdiden magazin sayfalarında takip edildiğine bakılırsa.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa