13 Şubat 2014 Perşembe

Mümtazer Türköne işte böyle Kıvırdı

http://www.haberand.com/icerik_foto/haber_foto/manset/mumtazerdondukaldi-360576.jpgAKP  kapatılmalı çıkışıyla tepki çeken Türköne'nin önüne 4-5 yıldır gazetede çıkan haberleri ile ilgili 70 sayfalık bir dosya olarak getirildi. Türköne önüne konulan yazıları için "ne büyük paranoya bu" dedi.

Mümtazer Türköne ile Prof.Dr Ümit Özdağ'ın konuk olduğun televizyon kanalında hararetli saatler yaşandı. Ümit Özdağ Mümtazer Türköne'nin 4-5 yılda yazdıklarını toplayıp önüne koyduğunun kendisinin ise buna "ne kadar büyük paranoya bu" dediğini açıkladı. Türköne Özdağ'ın bu sözlerine karşılık ise veremedi.

Hararetli tartışma Prof.Dr Ümit Özdağ'ın "Bu ülkenin özel harp subayları için bebek katilleri diye yazan sensin. PKK Güngören'de patlamayı "Bunu Ergenekon yaptı" diye ertesi gün yazan sensin" sözleri ile başladı.

Özdağ'a "Bunları referans gösterir misin?" diyen Mümtazer Türköne hiç beklemediği bir yanıtla karşılaştı.

İşte Türköne'nin donup kaldığı o anlar...

Prof.Dr Ümit Özdağ: Bu ülkenin özle harp subayları için bebek katilleri diye yazan sensin.

Mümtazer Türköne: Allah Allah. Yok yazmadım.

Prof.Dr Ümit Özdağ: Yok yazdın bende alıntıladım..

Yine PKK Güngören'de patlamayı yaptığı zaman "bunu Ergenekon yaptı" diyen ertesi gün yazan sensin. Dimi.

Mümtazer Türköne: Bunları referans gösterir misin?

Prof.Dr Ümit Özdağ: Mümtazer senin 4-5 yılda ne yazdığını okudum 70 sayfa sana verdim. Sende okudun.

Bana ne dedin. Yav ne kadar büyük paranoya bu Ümit dedin. Başka Birşey söylemedin ben de tartışmadım.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa