31 Mayıs 2014 Cumartesi

Dersanelerin özel okula dönüşmesi için meb kılavuzu yayınlandı

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), bakanlığa bağlı özel dershane ve özel etüt eğitim merkezlerinin özel okula dönüşümü ile ilgili yol haritası niteliğinde bir kılavuz hazırladı. 'Faal Olan Dershaneler İle Öğrenci Etüt Eğitim Merkezlerinin Dönüşüm Başvuru ve Uygulama Kılavuzu'na ilişkin genelge illere gönderildi. Dershane ve öğrenci etüt eğitim merkezleri, 2 Haziran'dan 1 Eylül 2015’e kadar bakanlıkça Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim Sistemleri - MEBBİS’te oluşturulan Dönüşüm Programı Modülü üzerinden dönüşüm programına başvuracak. 14 Mart 2014’te faal olan dershanelerle, gerekli dönüşümü tamamlamayan öğrenci etüt eğitim merkezlerinin eğitim öğretim faaliyetlerine ise 1 Eylül 2015’te son verilecek.

Birinci dönem başvuruları 2 Haziran- 4 Ağustos 2014, ikinci dönem başvuruları 5 Ağustos-27 Ekim 2014, üçüncü dönem başvuruları 28 Ekim-31 Aralık 2014, dördüncü dönem başvuruları 2 Ocak- 2 Mart 2015, beşinci dönem başvuruları 3 Mart-4 Mayıs 2015, altıncı dönem başvuruları 5 Mayıs-6 Temmuz 2015, yedinci dönem başvuruları 7 Temmuz-31 Ağustos 2015’te alınacak.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa