8 Ağustos 2014 Cuma

2014-2015 eğitim-öğretim yılında özel okullar için eğitim öğretim desteği başvuruları

Özel okula teşvik başvuruları bugün başlıyorMEB, 2014-2015 eğitim-öğretim yılında özel okullar için verilecek eğitim öğretim desteği başvuruları bugün alınmaya başlanacak. Başvuruların ardından destek alacak öğrenciler tespit edilecek. Dönüşüm programına kabul edilen özel okullar ise ay sonundan itibaren başvuru yapacak. Azınlık okullarında okuyacak öğrencilere de eğitim öğretim desteği verilecek.

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 2014-2015 eğitim-öğretim yılında özel okullar için verilecek eğitim öğretim desteği başvuruları yarın alınmaya başlanacak. Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürü Ömer Faruk Yelkenci, MEB ile Maliye Bakanlığı tarafından hazırlanan tebliğe göre, 250 bin öğrenciye verilecek eğitim-öğretim desteğine ilişkin detayları anlattı.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa