15 Eylül 2014 Pazartesi

Kadim Dostum 3. Bölüm (Komedi Dizisi) - Kadim Dostum Yeni Bölümde Çekişme Sürüyor

Kadim Dostum 3. Bölüm (Komedi Dizisi) - Kadim Dostum Yeni Bölümde Çekişme SürüyorFox Tv ekranlarının eğlenceli dizisi Kadim Dostum 3. bölümüyle izleyenlerinin karşısında olacak. Güçlü oyuncu kadrosuyla izleyenlerine eğlenceli anlar yaşatan Kadim Dostum yeni bölümüyle bu akşam 19.45'te yayınlanacak. Mahsun Kırmızıgül'ün yazdığı Serkan İpekoğlu'nun yönettiği Kadim Dostum 3. bölümüyle izleyenlerine keyifli bir akşam yaşatacak. Mardin'de geçen sıcak hikayesiyle saf Anadolu insanını izleyenlerine sunan Kadim Dostum yeni bölümde de Recep Dostum ve Bayram Kadim arasındaki çekişme devam edecek.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa