31 Ekim 2014 Cuma

Karadayı yeni bölümde Feride, Mahir'i sorgular Karadayı 83. bölüm 3 Kasım 2014

Karadayı 83. bölüm 3 Kasım Pazartesi günü yayınlanacak. "Mahir Kara anlatın bakalım bir de sizden dinleyelim. Cevap verin dinliyorum." İşte Karadayı'nın yeni bölümünde Feride aşkını bir tarafa bırakıp, Mahir Kara'yı karşısını oturtur.Karadayı Mahir Kara, Hakime Feride Şadoğlu'nun yüzüksüz eline bakar ve karşısında kendisini sorgulayan hakimenin bir zamanlar deli gibi aşık olduğu kadın olduğunu düşünür.

Bir zamanlar Mahir ile birlikte büyük bir aşk yaşayan Feride Şadoğlu için her şey bitti. Öyle ki son bölümde Mahir’in ardından “Sana ait her anıyı simsiyah yaptın Mahir… İçimdeki sevinçleri soldurdun… Bütün ümitlerimi elimden aldın! Burada başladı, burada bitsin… Elveda Mahir!” diyerek artık aşkını kalbine gömdü. Son sahnede çalan Esmeray’dan ‘Unutma Beni’ şarkısı izleyenlere Yeşilçam filmlerini hatırlattı. Hatta Karadayı seyircileri o sahnede Mahir’den “ Dur, Feride gitme… Seni çok seviyorum, bunları benden nefret etmen için yaptım. Benim seni aldattığımı bizzat düşünmen içindi.” Demeyi bile bekledi fakat beklenen olmadı. Feride ve Mahir sonsuza kadar ayrıldılar. Çünkü onların ayrı hayatları ve ayrı gerçekleştirmek istediği hayalleri vardı.

1 Yorum:

saat: 31 Ekim 2014 10:35 , Anonymous Adsız dedi ki...



mahir başka bir yolda gidiyor artık kabadayı olma rolunde feride ile yapamazdı. intikam ve hırs var aşkı bir kenara bırakmışş.

 

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa