17 Kasım 2014 Pazartesi

Beni Affet dizisi 648. bölüm özeti konusu

Beni Affet dizisi 648. bölüm konusu,Beni Affet dizisi 648. bölüm özeti,Beni Affet dizisi 648. bölüm haberleri,Beni Affet dizisi 648. bölüm videoları,Beni Affet dizisi 648. bölüm ne zaman,Beni Affet dizisi 648. bölüm saat kaçta,Beni Affet dizisi 648. bölüm hd izle,Beni Affet dizisi 648. bölüm canlıtv izle,Beni Affet dizisi 648. bölüm startv izle.

Oyuncu Kadrosu:
 
Gaye Turgut-Bahar Kayacan Kozan
 
Klasik tabirle 'fakir ama gururlu' kızımız. Hem çalışıyor, hem hukuk okuyor. Hem de ailesini ayakta tutmaya çalışıyor. Mehmet Kemal'i canından çok sevmesine rağmen, kişiliğinden ve gururundan milim taviz vermiyor. Onun için dürüstlük ve kişiliği her şeyden önemli. Osman'ın diş geçiremediği tek karakter Bahar. Nitekim ilerde çocuğunu da tek başına büyütecek.
 
Murat Danac-Cüneyt Kozan
 
Ailenin büyük oğlu. Babasına ve kurallarına ses çıkaramamış bu güne kadar. Geçmişte yaşadığı bir gönül hikayesinden dolayı kalbi kırık ve kadınlara mesafeli. Feride'nin masumiyetine vuruluyor en çok. Ve burada da babası çıkıyor karşısına. İlk defa babasına isyan ediyor Cüneyt.
 
Mert Altınışık-Mehmet Kemal Kozan
 
Ailenin en küçük ve en başına buyruk ferdi. Babasının kurallarını asla takmamış bu güne kadar. Ona bu ayrıcalığı biraz da abisi Cüneyt sağlamış. Kardeşi özgür olsun diye o kendini şirkete hapsetmiş aslında. Çocukluk arkadaşı Handan ile sözlü Kemal. Ama hayat karşısına Bahar'ı çıkarıyor. Ve o günden sonra her mevsim bahar oluyor Kemal için… Kemal söylediği küçük yalanların başına ne büyük dertler açacağını anladığında ise, mevsim çoktan sonbahar a dönüyor.
 
Şeyma Korkmaz-Feride Keskin / Melek Güner
 
Bir su damlası kadar güzel ve saf. Bir çiçek kadar narin ve kırılgan. Zühre'nin uzak akrabasından kalan bir aile yadigarı. Cüneyt onun bu saflığını seviyor. Ama Eylül bu evrene girince önce Feride'yi zehirliyor. Ve onu Cüneytten uzaklaştırıyor. Geçen zamanla Feride hem hayata direnmeyi öğreniyor, hem de aşkına sahip çıkmayı. En büyük rakibesi Eylül… Ama onların arasında başka bir bağ daha var. Hem de uzuun yıllar öncesine dayanan bir bağ.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa