6 Ocak 2015 Salı

Valilik açıklaması Hangi Okullar tatil edildi 7-8-9 Ocak 2015

Türkiye kar altında...İstanbul Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre; yarın İstanbul'da okullar tatil edildi. Ülke genelinde de birçok ilde okullar tatil.Türkiye kar altında...İstanbul Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre; yarın İstanbul'da okullar tatil edildi. Ülke genelinde de birçok ilde okullar tatil.

BURSA
Bursa merkez ilçeleri dahil olmak üzere tüm ilçelerde, yoğun kar yağışı ve buzlanma nedeni ile 07 Ocak Çarşamba günü 1 gün süre ile tüm anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liseler tatil edildi.
 ANKARA
Bugün okulların tatil olmaması nedeniyle gündeme oturan Ankara'da flaş karar... Milli Eğitime bağlı temel eğitim ve ortaöğretim okulları ile kurumlarında eğitim ve öğretime iki gün süre ile ara verildiği açıklandı.
 
SAMSUN
Samsun'da etkili kar yağışı nedeniyle il genelinde yarın eğitime ara verilecek. Samsun Valiliği, devam eden olumsuz hava şartları ve kar yağışı nedeniyle merkez ve tüm ilçelerde ilkokul, ortaokul ve liselerde yarın eğitime ara verileceğini bildirdi.
 
BOLU
Bolu'da kar yağışı nedeniyle eğitime yarın ara verildi, kamuda görevli hamileler ve engelli personelin de izinli sayılacağı bildirildi.
 
SİVAS
Sivas'ta olumsuz hava koşulları nedeniyle eğitime 1 gün ara verildi. Sivas Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, İl Hıfzıssıhha Kurulunun, il genelinde yaşanan olumsuz hava koşulları nedeniyle anaokulları, ilkokullar, ortaokullar ve liselerde eğitim-öğretime yarın ara verilmesini kararlaştırdığı belirtildi. Açıklamada, kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan engelli ve hamile personelin de yarın idari izinli sayılacağı kaydedildi.
 
KONYA (BAZI İLÇELER)
Konya'nın Ilgın ve Halkapınar ilçelerinde Çarşamba günü ara verilmesi kararlaştırıldı. Karapınar'da ise taşımalı eğitim alan öğrenciler yarın tatil yapacak, ilçe merkezinde eğitim devam edecek.
 
KARAMAN
Kent merkezinde eğitime yarın ara verilecek.
 
YALOVA
Yalova'da olumsuz hava koşulları nedeniyle eğitime yarın ara verildi. Valilikten yapılan açıklamada, hava sıcaklığındaki aşırı düşüş ve kar yağışı nedeniyle milli eğitime bağlı temel eğitim ve ortaöğretim okulları ile kurumlarında, eğitime yarın bir gün süreyle ara verildiği belirtildi.
 
ORDU (BAZI İLÇELER)
Ordu'da kar yağışı nedeniyle bazı ilçelerde eğitime bir gün ara verildi. İl Mili Eğitim Müdürlüğü yetkililerinden alınan bilgiye göre, bölgede devam eden yoğun kar yağışı nedeniyle bazı ilçelerde yarın eğitim öğretim yapılmayacak. Buna göre Akkuş, Aybastı, Çamaş, Çatalpınar, Çaybaşı, Fatsa, Gölköy, Gürgentepe, İkizce, Kabataş, Kabadüz, Korgan, Kumru, Ulubey ve Ünye ilçelerinin tamamı ile Perşembe ilçesinde taşımalı eğitim veren okullarda eğitime 7 Ocak Çarşamba günü ara verildi.
 
ARDAHAN (KÖYLER)
Ardahan'da merkeze bağlı köylerdeki okullarda eğitime bir gün ara verildi.
 
ZONGULDAK
Zonguldak Valisi Ali Kaban ise Twitter hesabından yaptığı açıklamada; "Yoğun kar yağışı ve buzlanma beklentisi nedeniyle Merkez ilçe ve bağlı belde, köylerde okullar 07.01.2015 çarşamba günü 1 gün tatil edilmiştir" açıklamasında bulundu.
 
AMASYA
Amasya'da il genelinde etkili kar yağışı nedeniyle yarın eğitime ara verilecek.
Amasya Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Güneş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, il genelinde kar yağışı ve olumsuz hava şartlarının devam ettiğini belirtti. Hava koşulları nedeniyle bugün bazı ilçelerde ve taşımalı sistemin uygulandığı yerlerde okulları tatil ettiklerini anımsatan Güneş, "İl Hıfzıssıhha Kurulunun kararı gereği yarın tüm il genelinde ilkokul, ortaokul ve liseler tatil edildi" dedi.
 
KARABÜK
Kentte kar yağışı nedeniyle tüm okullarda eğitim öğretime yarın için ara verildi Karabük Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, yoğun kar yağışının gece saatlerinden itibaren artarak devam etmesinin beklendiği bildirilerek, bu nedenle kentte Milli Eğitim Bakanlığına bağlı tüm okullarda eğitim öğretime yarın ara verildiği belirtildi.
 
AFYONKARAHİSAR
Afyonkarahisar'da yoğun kar yağışından dolayı eğitime yarın da ara verildiği bildirildi.
 
DENİZLİ
Denizli Valiliği, kentteki yoğun kar yağışı nedeniyle ilk ve orta dereceli okullarda bugün için verilen tatil kararının, yarın için de uzatıldığını duyurdu.
 
ÇORUM
Çorum Valisi Ahmet Kara, olumsuz hava koşulları nedeniyle ilk ve orta okullarla kamuda çalışan halime ve engelliler için verilen tatil kararının bir gün daha uzatıldığını belirtti. Yarın da aynı olumsuzlukların devam edebileceği düşüncesiyle merkez ve 13 ilçede İl Milli eğitim Müdürlüğü'ne bağlı okul öncesi, ilk ve ortaokulların tatil edilmesine karar verildiğini ifade eden Vali Kara, kamuda çalışan hamile ve engelli personelin de yarın idari izinli sayılacağını kaydetti.
 
KASTAMONU
Yoğun kar yağışı nedeniyle ilk ve orta dereceli okullarda eğitime bugün ve yarın ara verildi.
 
UŞAK
 Havanın gündüz eksi 5, gece ise eksi 18 derece olması ve yoğun kar yağışı nedeniyle Uşak Valiliği tarafından taşımalı eğitime bir gün daha ara verildi. Konu ile ilgili Uşak Valiliği internet sitesinden yapılan duyuruda, "İl genelinde ilçeler dâhil temel eğitim (Taşıma Merkezi Okullar) ve ortaöğretim kapsamında taşımalı olarak erişim sağlanan ve birleştirilmiş sınıflı köy okullarının; Eşme ilçemizde bulunan Milli Eğitim Bakanlığına bağlı tüm örgün ve yaygın eğitim kurumlarının 07 Ocak Çarşamba günü bir gün süreyle tatil edilmesine; bunların dışında kalan yerleşim yerlerindeki okullarımızda eğitim öğretimin devam etmesine karar verilmiştir." denildi.
 
ADIYAMAN (ÇELİKHAN)
Adıyaman'ın Çelikhan ilçesinde eğitime 2 gün ara verildi.
 
ERZURUM
Tipi nedeniyle Erzurum Valiliği merkez Yakutiye, Aziziye ve Palandöken ilçelerindeki okul öncesi, ilköğretim ve lise ve dengi okullarda öğleden sonra bir günlük tatil ilan etti.
 
KOCAELİ
Kentte ilk ve orta dereceli okullarda yarın okullar tatil.
Kocaeli Üniversitesi'nde (KOÜ), olumsuz hava şartları nedeniyle eğitime yarın ara verildi. KOÜ Rektörlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, yoğun kar yağışından dolayı yarın eğitim-öğretime ara verildiği, KOÜ Tıp Fakültesi Hastanesi hizmetlerinin ise normal işleyişinde sürdürüleceği kaydedildi.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa