8 Ocak 2014 Çarşamba

Gaziantep'te Suriye'ye Yardım Kampanyası Rantı

Haber: Suriye'ye Yardım KampanyasıGaziantep'te kamu ve sivil toplum kuruluşları tarafından "Suriye için kardeşlik zamanı, kardeşine sahip çık ve onlar çok üşüyorlar" sloganıyla yardım kampanyası başlatıldı. Bülbülzade Vakfı'ndan yapılan açıklamaya göre, son zamanlarda artan soğuk hava nedeniyle Suriye'de donarak ölenlerin sayısının artış göstermesi üzerine, kentteki kamu ve sivil toplum kuruluşları harekete geçti.

Bülbülzade Vakfı, İyilik-Der, Fidan Eğitim Sosyal Sağlık Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği, Bilim Eğitim Sağlık Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği ve Şehreküstü İlim Kültür ve Dayanışma Derneği'nin bir araya gelerek başlattığı kampanyaya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Şehitkamil ve Şahinbey belediyeleri de destek verdi.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa