14 Şubat 2014 Cuma

En Güzel Sevgililer Günü Mesajları 14 Şubat Sevgililer Günü Sözleri-(SMS)

http://img.bugun.com.tr/en-guzel-sevgililer-gunu-mesajlari-14-subat-sevgililer-gunu-sozleri-sms-_972898_340_226.jpg14 Şubat Sevgililer günü, Sevgililer günü her yıl 14 Şubat'ta kutlanıyor. 2014 Yılında Sevgililer Günü Cuma Günü'ne denk geliyor. Peki 'Sevgililer Günü'nün hikâyesi nedir?' 14 Şubat sevgililer günü mesajları nelerdir? 14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ SMS'LERİ

şte en güzel sevgililer günü mesajları:

Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an çünkü hiç bir şey seni sevmek gibi değil! Seni o kadar çok özledim ki...

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.

Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Eskiler böyle der. Gökkuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canımsın. Sevgililer günümüz kutlu olsun.

Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Sana "sevgilim!" diyebildiğim için kendimi çok şanslı
görüyorum.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa