16 Nisan 2014 Çarşamba

o hayat benim 9. bölüm fragmanı izle 20 nisan fox tv

O Hayat Benim 9. Bölüm Fragmanı izle 20 Nisan Fox Tv O Hayat Benim 9. Bölüm Fragmanı için Tıklatbahar görücülere alple evlenmeye niyetinin olmadığını söyleyince o hayat benim yeni bölümde ortalık karışır. efsun dna testini nasıl atlatacağını düşünürken yine ayağına bahar dolanmıştır. alpe ne yapıp edip baharı evliliğe razı etmesini söyler. o hayat benim 8. bölümde alpin çabaları ateş ile baharın arasında soğuk rüzgarlar estirir. hülyanın tek derdi ise efsunun yasal mirasçı olmasını engellemektir. bunun için bedel ödemeye hazırdır. efsunu dna vermemesi için ikna etmeye çalışır ve o hayat benim yeni bölümde şimdilik bunu başarır. nuran ve efsun oynadıkları oyunu sürdürmek için çırpınırken konak sakinlerinden biri sırlarını öğrenir. o hayat benim 8. bölümde artık onların işi daha da zordur. nuranla efsunun çevirdiği dolaplar çözülmek üzeredir.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa