19 Mayıs 2014 Pazartesi

Beni Böyle Sev 60. Bölüm Fragmanı İzle (HQ) - Ayşem Ömer'den Kuşkulanıyor, Beni Böyle Sev Yeni Bölüm

Beni Böyle Sev 60. Bölüm Fragmanı İzle (HQ) - Ayşem Ömer'den Kuşkulanıyor, Beni Böyle Sev Yeni BölümTRT 1 ekranlarının sevilen dizisi Beni Böyle Sev 60. bölümüyle izleyenlerinin karşısına çıkıyor. Her hafta izleyenlerine keyifli anlar yaşatmayı başaran ve sağlam bir takipçi kitlesi bulunan Beni Böyle Sev dizisi yeni bölümünde Ömer'in tavırları Ayşem'i iyice kuşkulandırır. Burak ise şirketi felakete sürüklemektedir. Ancak Reha'nın bu konuyu fark etmesinden korkar ve sürekli konuyu değiştirir. Mazhar ise Reyhan hakkında öğrendiği bir bilgiyle Beni Böyle Sev dizisi 60. bölümde şoke olur... Ömer, Ayşem, Nail ve Reha'nın hesaplaşmalar yaşayacağı Beni Böyle Sev dizisi yeni bölüm fragmanı aşağıda yer almaktadır. Ayrıca Beni Böyle Sev dizisi 60. bölüm özeti de aşağıdadır.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa