30 Ağustos 2014 Cumartesi

Akp'nin sözde yeni türkiyesinden okulların içler acısı hali

2014-2015 eğitim öğretim yılı yaklaşırken, okulların yeni döneme ne kadar hazır olduğu merak ediliyor. Şahinbey’deki Yeşilevler IMKB Anadolu Lisesi’nin durumunu gören vatandaşlar, “ Yeni döneme sayılı günler kala okulun bu hali bizleri endişelendiriyor.” şeklinde konuştular. 75. yıl mahallesinde 2010 yılında yapımı tamamlanıp eğitim ve öğretime açılan Şahinbey Yeşilevler İMKB Anadolu Lisesi 4 yılda harabeye döndü. Vatandaşların telefonları üzerine ziyaret ettiğimiz okulda, yeni dönem öncesi bir çok eksikliği fotoğrafladık. 2014-2015 eğitim öğretim yılı yaklaşırken okulun bu vaziyette iken eğitme nasıl başlanacağını düşünürken, bir an önce eksikliklerin giderilmesini istiyorlar.

“Dışarıdan kale gibi görünen okulun çevresi çöplük”

Okulun yeni olmasına rağmen çabuk yıpratıldığını belirten veliler, “ Okulun bahçesi, ağaçların altı kurumuş dikenlerle dolu. Ufacık bir kıvılcım olsa tüm ağaçların yamasına sebep olur. Okulun çevresi içler acısı çöplüğe dönüşmüş. Bakımsızlıktan sanki terk edilmiş gibi duruyor. Merdiven korkulukları sökülmüş, tuvaletin fayansları kırılmış. Bu sınıflarda çocuklarımıza nasıl eğitim verilecek?” şeklinde görüş belirttiler.

“Puanı yüksek, ama içi boş”

Okula yüksek puanla girildiğini hatırlatan veliler, “Üstelik bu okula kayıt yaptırmak hiç de kolay değil. Okul puanı oldukça yüksek. Dışarıdan baktığınızda okul kale gibi, muhteşem ve şaşalı duruyor. Fakat okulun yanına yaklaştıkça durum içler acısı. Fiziki yapısı bu şekilde ihmal edilirse, bu okuldan nasıl iyi bir eğitim bekleriz. Okullar açılmadan önce bu eksikliklerin bir an önce tamamlanmasını bekliyoruz” dediler.

(A.Pepele-gazeteekspres)

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa