15 Eylül 2014 Pazartesi

Bana Artık Hicran de 1. bölüm 14 Eylül Pazartesi Kanal D

http://i.radikal.com.tr/542x290/2014/09/15/fft81_mf2425639.JpegEylül geldi, yeni diziler boy göstermeye başladı. Yeni yayın döneminde Kanal D iddialı bir yapımla sezona başlıyor. Süreç Film’in yapımcılığında başlayan “Bana Artık Hicran De” isimli dizide, Kuzey Güney’in başrollerinden Buğra Gülsoy oynuyor. Gülsoy ile birlikte; Alican Yücesoy, Şebnem Hassanisough, Tamer Levent gibi başarılı oyuncular da yer alıyor. Bana Artık Hicran De 2. bölüm fragmanı ne zaman yayınlanacak? Kanal D'nin yeni dizisi Bana Artık Hicran De dizisinin ilk bölümü dün izlendi. Bana Artık Hicran De dizisinin konusu nedir? Oyuncuları kimlerdir? İşte Bana Artık Hicran De dizisiyle ilgili hiçbir yerde bulamayacağınız bilgiler.

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa